Program je zasnovan na izvajanju vzgojno izobraževalne dejavnosti v gozdu, vsaj dvakrat tedensko, skozi celo šolsko leto. Poudarek je na razvojni gozdni pedagogiki, kjer skozi igro v naravi in otrokovo lastno aktivnost podpiramo in razvijamo različna področja otrokovega razvoja: motorično, senzorično, čutno – gibalno, čustveno, komunikacijsko, socialno, osebnostno in kognitivno.
Cilji:
- Zagotavljanje uravnoteženega in bogatega okolja za optimalen razvoj senzomotoričnega in zaznavno motoričnega sistema.
- Razvijanje čustvene zrelosti in samoregulacije otroka.
- Spodbujanje gibalnega razvoja skozi igro in lastno raziskovanje.
- Učinkovit razvoj kognitivnih sposobnosti, pozornosti, koncentracije, usvajanje jezika, komunikacije in reševanje problemov.
- Razvijanje odpornosti na stresne dejavnike in sposobnost prilagajanja.
- Spodbujanje čudenja in vseživljenjskega učenja.
- Razvoj naklonjenosti in empatije do narave in vsega živega.