Že tradicionalno je to mesec kulture in knjige, preden pa smo odprli to tematiko, smo dokončali še nekaj dejavnosti iz področja zdravja in poznavanja človeškega telesa. Otroci so poglobili znanja o zdravem načinu življenja, ki vključuje prehransko piramido, gibanje, delih telesa in naših notranjih organov. Dejavnosti smo povezali tudi z matematiko in umetnostjo. Tako otroci prepoznavajo kaj je zunaj in kaj je znotraj nas ter čemu vse to služi. Ob risanju človeških figur so utrjevali tudi prostorsko percepcijo in pridobivali pojme kot so zgoraj in spodaj. Opažava da so izdelki po obravnavani temi že bogatejši in da se tudi risba približuje starostni stopnji otrok.
V tem mesecu smo prebrali in dramatizirali tako in drugače tudi kar nekaj pravljic in zgodbic, s cilji pridobivanja socialno–moralnih znanj in pogovornega branja – opismenjevanja. Otroci so spoznali tudi kako lahko različne vsebine osvojijo oziroma doživijo na različne načine: ples, ustvarjalni gib, instrumenti, mimika… Seveda pa nismo mogli mimo kulturnega praznika, ob katerem so spoznali tudi slovensko himno, grb, zastavo in našega največjega pesnika Franceta Prešerna. Prebrali smo njegovega Povodnega moža. Dijaki srednje vzgojiteljske šole Jesenice pa so nam ob kulturnem dnevu priredili predstavo o našem največjem slovenskem pesniku.
Nato pa se je večina otrok odpravila na zimske počitnice in naša enota je bila zato tudi zaprta.